Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw Keller keuken?
 

Ik heb een mooie keuken gezien maar wil graag een andere keukenopstelling, kan dat?

Ja, als de persoonlijke keuken kan een Keller keuken op iedere ruimte worden afgestemd. De keukenopstellingen die u vindt op deze website en in onze keukenbrochure dienen ter inspiratie en zijn aan te passen qua opstelling, model, kleur, greep(lijst) en nog vele andere opties. Meer informatie over de mogelijkheden? Bezoek één van onze Keller dealers.

 
 

Waar vind ik een Keller dealer in de buurt?

U vindt de dichtstbijzijnde Keller dealer op de pagina “vind een Keller dealer”.
Vind een Keller dealer

 
 

Waar vind ik het Keller ordernummer van mijn keuken?

Iedere Keller keuken wordt in de fabriek voorzien van een garantiesticker. Deze garantiesticker vindt u binnenin de spoelbakkast, bovenaan de linker zijwand. Op de garantiesticker vindt u uw Keller ordernummer.

Keller Keukens garantiesticker plaats plek locatie

 

 
 

Ik heb een kapot keukenonderdeel, waar kan ik een nieuwe bestellen?

Dit is afhankelijk van bij wie uw keuken heeft gekocht. Heeft u uw Keller keuken gekocht bij één van onze erkende keukendealers? Neem dan contact op met de betreffende keukenspeciaalzaak. Omdat u met de dealer een koopovereenkomst heeft, zijn zij het eerste aanspreekpunt als het gaat om service.

Heeft u een keuken in een huurwoning? Dan is uw eerste aanspreekpunt de betreffende (woningbouw)corporatie. Daarnaast biedt Keller Keukens in haar webwinkel voor huurders de mogelijkheid om zelf losse keukenonderdelen, keukenkasten en apparatuur te kopen.

Bestaat de dealer niet meer, of weet u niet waar de keuken is gekocht? Stuur ons dan uw vraag samen met uw Keller ordernummer via het contactformulier. Onze klantenservice helpt u graag verder.

 
 

Ik wil mijn Keller keuken graag uitbreiden, kan dat?

Tot op zekere hoogte is iedere Keller keuken in een later stadium nog aan te passen. Welke uitbreidingsmogelijkheden er voor uw keuken zijn, is afhankelijk van een aantal factoren zoals het type keuken, het model en de kleur.

 
 

Waar kan ik extra Keller keukenkasten, -onderdelen en accessoires bestellen?

Is uw Keller keuken afkomstig van één van onze Keller-dealers? Dan kunt u bij diezelfde keukenspeciaalzaak terecht voor eventuele aanvullingen en accessoires. U kunt natuurlijk ook terecht bij één van de andere geselecteerde Keller keukenspecialisten. U vindt de dichtstbijzijnde dealer op de pagina “Vind een dealer”.

Speciaal voor huurders met een Keller keuken van de woningbouwvereniging heeft Keller een webwinkel met uitbreidingen. Hier vindt u een beperkt assortiment kasten, accessoires en onderdelen uit het Keller projectprogramma. Vind u niet het gewenste product in de webwinkel? Bezoek dan één van onze erkende Keller dealers. Daar helpen keukenadviseurs u graag verder.
Naar de webwinkel Vind een Keller dealer

 
 

Waar kan ik een nieuw aanrechtblad bestellen?

Keller Keukens is uitsluitend producent en leverancier van de keukenkasten in uw keuken. Voor het bestellen van een nieuwe werkblad kunt u het beste terecht bij één van onze Keller keukenspeciaalzaken. Zij hebben diverse leveranciers en kunnen u goed adviseren bij het kiezen van een werkblad voor uw persoonlijke keuken.
Vind een Keller dealer

 
 

Waar kan ik losse keukenapparatuur bestellen?

Keller Keukens is fabrikant van de keukenkasten in uw keuken. Onze dealers zijn onafhankelijke keukenspeciaalzaken die eigen leveranciers hebben voor keukenapparatuur. Voor een goed advies en een prijsopgave voor losse keukenapparatuur kunt u daarom het beste contact opnemen met één van onze erkende Keller dealers.
Vind een Keller dealer

 
 

Kan ik nog aanvullingen of vervangingen bestellen voor mijn keuken voor 31/07/2015?

In juli 2015 heeft Keller Keukens haar nieuwe fabriek in gebruik genomen, waar de producten van andere materialen worden gemaakt. Het is wel mogelijk om nieuwe aanvullingen te bestellen, echter zullen deze niet exact hetzelfde zijn als uw huidige keuken. Om niet voor ongewilde verrassingen te komen staan, kunt u voor een gepast advies naar één van onze erkende dealers. De keukenadviseurs aldaar kunnen u vertellen wat de verschillen zijn en welke aanvullingen mogelijk zijn. Vervangingen binnen de gestelde garantietermijn kunnen beperkt worden na-geleverd.

 
 

Kan ik nog aanvullingen c.q. vervangingen bestellen voor mijn keuken voor 01/10/2013?

Onze huidige onderkasten, bovenkasten en hoge kasten sluiten niet aan op keukens die geleverd zijn voor 1 oktober 2013. Het is wel mogelijk om kasten te bestellen met een aangepaste hoogte, breedte en diepte, bezoek hiervoor één van onze erkende Keller dealers.

In oktober 2013 heeft Keller Keukens haar maatvoering aangepast naar Raster 130. Hier zijn alle verticale maten opgebouwd uit een veelvoud van 130mm. Dit heeft geresulteerd in een lagere plint en hogere kasten met meer kastruimte.

 
 

Is het mogelijk nieuwe fronten/deuren te bestellen?

Ja, u kunt bij één van onze erkende Keller dealers nieuwe keukenfronten bestellen. Hier is het niet alleen mogelijk om standaard maten te bestellen, maar kunt u ook terecht voor keukendeuren met aangepaste maten.

 
 

Ik wil graag een nieuwe keuken kopen, kunt u voor mij een offerte maken?

Keller Keukens is producent en leverancier van keukenkasten en levert via een exclusief dealernetwerk. Omdat wij niet direct leveren aan particulieren, adviseren wij u een bezoek te brengen aan één van onze erkende Keller dealers. Daar helpen vakkundige keukenspecialisten u met het opstellen van een offerte voor uw persoonlijke keuken.

 
 

Verzorgt Keller Keukens ook montage?

Keller Keukens beschikt niet over een eigen montagedienst. Al onze erkende dealers zijn keukenspeciaalzaken waar vriendelijke keukenadviseurs en vakkundige keukenmonteurs u helpen om uw persoonlijke keuken te realiseren. Vanaf het ontwerp tot en met plaatsing en service.
Vind een Keller dealer

 
 

De dealer waar ik mijn keuken heb aangekocht bestaat niet meer, waar kan ik terecht?

Heeft u een probleem met uw Keller keuken, maar bestaat de dealer niet meer of weet u niet waar de keuken is gekocht? Stuur ons dan uw vraag samen met uw Keller ordernummer via het contactformulier. Onze klantenservice helpt u graag verder.

 
 

Hebben jullie ook keukens, keukenkasten en/of keukendeuren op voorraad?

Keller Keukens staat voor de persoonlijke keuken. Dat betekent dat al onze keukens op maat en smaak voor u worden gemaakt en wij geen keukens, kasten of deuren op voorraad houden.

 
 

Hebben jullie een showroom en wat zijn de openingstijden?

Keller Keukens heeft geen eigen showroom maar werkt via een exclusief dealernetwerk bestaande uit keukenspeciaalzaken met eigen showrooms. De locatie en openingstijden van een Keller dealershowroom bij u in de buurt vindt u op de pagina ‘vind een dealer’.

 
 

Hoe kan ik mijn Keller Keukens het beste schoonmaken en onderhouden?

U wilt uw mooie Keller keuken natuurlijk ook mooi houden en er jarenlang plezier van beleven. Door goed onderhoud verlengt u de levensduur van uw keuken en heeft u er meer plezier van. Bekijk daarom onze keuken onderhoudsvoorschriften om het maximale uit uw keuken te halen.

 
 

Wat zijn de (fabrieks)garantievoorwaarden?

Iedere dag zetten onze mensen zich in om een mooie kwaliteitskeuken voor u te produceren. Toch kan er onverhoopt iets gebeuren waardoor u service nodig heeft en een beroep wilt doen op garantie. Keller Keukens hanteert een fabrieksgarantie van 5 jaar op de keukenelementen. Hoe u beroep kunt doen op deze garantie, is afhankelijk van waar u de keuken heeft aangeschaft. Heeft u de keuken gekocht bij één van onze Keller dealers? Dan is dit uw eerste aanspreekpunt om de service op te lossen. Omdat u een koopovereenkomst met de dealer heeft, zijn de garantievoorwaarden van de verkoper van toepassing.

Is uw keuken geleverd door een woningcorporatie of andere verhuurder, dan is dit uw eerste aanspreekpunt en zijn de garantievoorwaarden van deze organisatie van toepassing.

Weet u niet zeker wie de keuken heeft geleverd, of bestaat de organisatie niet meer? Stuur ons dan een bericht samen met uw Keller ordernummer via het contactformulier. Onze klantenservice helpt u graag verder.

 
 
Ontvang onze brochure
Ontvang onze nieuwsbrief