Wat ons elke dag drijft is het bereikbaar maken van mooie keukens. Wij nemen daarbij verantwoordelijkheid voor de effecten van onze activiteiten op mens & milieu. Naast gepaste trots voor de behaalde successen blijven wij ook aandachtspunten definiëren voor de toekomst. ‘Bewustwording’ is daarin een belangrijk proces.

Op woensdag 27 september heeft Igor Beuker ons tijdens het Keller Keukens MVO Event doen inzien dat niemand hoeft te wachten tot een businesscase zich voordoet. We moeten de businesscase zijn. Risk Of Inaction (ROI) blijkt namelijk minstens zo belangrijk als Return Of Investment (ROI). Ruud Veltenaar heeft met concrete voorbeelden aangetoond hoe een individu in staat is het verschil te maken. Hij eindigde zijn pleidooi niet voor niets met de wijze woorden: ‘If it is to be, it is up to me.’

bekijk de presentatie van igor
bekijk de presentatie van ruud

Hoewel beide sprekers hun eigen unieke en inspirerende verhaal vertelden, kwamen zij tot eenzelfde conclusie: ‘Wie het verschil wil maken moet niet langer denken in bezwaren maar in mogelijkheden. En gewoon beginnen.’ Wij hopen dat u hier net zo geïnspireerd en overtuigd over bent als wij.

We willen alle aanwezigen bedanken voor hun bijdrage en kijken met onderstaand fotoalbum terug op een succesvolle dag.